• Capanna Carate
  • Sasso DErba
  • scialpinismo

ZOO

Take the video tour on the ZOO!

ZOO is a flexible and powerful content application builder to manage your content. It provides a much improved Joomla experience. The key feature is the ability to create your very own custom content types. You define what a type is made up of - e.g. text, images or a file download. Any combination is imaginable! You bring the content, ZOO brings the elements to structure it and make it look good!

Apps for every Purpose

ZOO moves from simply being a CCK to an Application Builder. Apps are extensions for ZOO which are optimized for different purposes and types of content catalogs. ZOO offers a wide range of apps to get you started right away. There is a blog, a product catalog, a cookbook, a business directory, a documentation, a download archive and a movie database app!

ZOO Apps for every Purpose

Joomla Integration

By now ZOO has developed a thriving ecosystem, with new ZOO extensions appearing regularly. It also integrates well with many popular Joomla extensions. Besides the ZOO component itself offers additional modules and plugins. They allow a seamless integration into Joomla and provide a richer tool set to create your website.

Visit Website

Ultimissime

Strada Del Ponale

27 aprile 2014.

Gita di escursionismo sulla Strada del Ponale. Sono ancora aperte le iscrizioni per la gita. E' possibile prenotare il proprio posto anche venerdi sera 25 aprile dalle ore 21:15,  presso la sede del CAI.

Scarica il volantino.

28 aprile 2014.

Presso la sede del CAI. Ore 21:00. Proiezione del film di montagna. "I cavalieri delle vertigini".

Nel 1959 sulle pareti Nord delle Tre Cime di Lavaredo alcune delle migliori cordate si ritrovarono con un comune obbiettivo: ‘firmare’ una via sulla Parete Nord della Cima Ovest... Un film divertente, intelligente ed avvincente, assolutamente da vedere.

Leggi la recensione.

P.IVA: 03823020965

Logo timbro 80logo CAI TraspExt-piccolo

La Sezione del CAI - Club Alpino Italiano - di Carate Brianza festeggia gli 80 anni di storia, ricchi di tradizione e legame col territorio. Gli oltre 500 Soci sono attivi in tutte le attività che si possono svolgere in montagna: Alpinismo, Arrampicata, Sci Alpinismo, Escursionismo oltre ad organizzare appuntamenti culturali e sociali.